Roma'nın Kayıp Hazineleri
Keşfetmeye odaklı bu yeni dizi, dünyanın dört bir yanındaki Roma hazinelerini ortaya çıkarmak için sahaya inen arkeologları takip ediyor.
Bu yeni dizi, Roma İmparatorluğu'ndaki yaşamın sırlarını çözmek için sahada bir dizi kazı gerçekleştiren uluslararası arkeolog ekiplerini takip ediyor. Pompeii'nin altına giren, devasa bir kayıp kolezyumu ortaya çıkaran ve okyanusun derinliklerinden 2000 yıllık bir savaş gemisi mahmuzunu çıkaran arkeologlar, bu eski uygarlığın sırlarını ortaya çıkarmak için yarışıyor.