Big
Tom Hanks'in başrolde olduğu bu samimi komedide, genç bir çocuk, yetişkin olma dileği sihirli bir şekilde gerçekleştiğinde, yetişkinliğin düşündüğü kadar iyi olmadığını keşfeder.