Trust
Gerçek olaylardan ilham alan Trust, Amerika'nın en zengin ve en mutsuz ailelerinden biri olan Gettylerin sıkıntılarını ve zaferlerini araştırıyor. Trust, zengin ya da fakir her ailenin merkezindeki karmaşaları inceliyor.
Gerçek olaylardan ilham alan TRUST, Amerika'nın en zengin ve en mutsuz ailelerinden biri olan Gettylerin sıkıntılarını ve zaferlerini araştırıyor. Aile öyküsünün, hanedan destanının ve paranın yıpratıcı gücünün incelemesinin eşit oranlarda yer aldığı TRUST, zengin ya da fakir her ailenin merkezindeki karmaşıklıkları araştırıyor. Birkaç sezondan oluşan ve yirminci yüzyıla yayılan dizi, 1973'te Getty petrol servetinin varisi III. John Paul Getty'nin (Harris Dickinson) Roma'da İtalyan mafyası tarafından kaçırılmasıyla başlıyor. Onu kaçıranlar, fidye olarak milyonlarca dolar alabileceklerini düşünüyordu. Neticede hangi zengin aile sevdikleri birini kurtarmak için para ödemez ki? Paul'un esrarengiz bir petrol kralı ve muhtemelen dünyanın en zengin adamı olan büyükbabası J. Paul Getty Sr. (Donald Sutherland), İngiliz kırsalında bir Tudor malikanesinde metreslerinden oluşan haremi ve evcil bir aslan ile çevrili bir şekilde yalnızdır. Çok meşguldür. Paul'un babası J. Paul Getty Jr. (Michael Esper) ise Londra'da kafası karışık bir şekilde kayıptır ve telefona cevap vermeyi reddeder. Oğlunu kaçıran ve umutlarını yavaş yavaş kaybeden kişilerle pazarlık yapmak, Paul'un annesi Gail Getty'ye (Hilary Swank) kalır. Ne yazık ki, onun da parası yoktur. TRUST, genç varisi kaçırdıktan sonra kimsenin neden onu geri istemediğini anlayamayan kişilerin elinde, bu genç torunun kabus gibi çilesini resmediyor.