Fosse/Verdon
Koreograf Bob Fosse ve ünlü Broadway dansçısı Gwen Verdon Amerikan eğlence hayatını değiştiren, uzun sürecek bir kişisel ve profesyonel ortaklığa başlarlar ancak zirveye giden yolda bedel ağırdır.
“Fosse/Verdon” Bob Fosse ve Gwen Verdon arasında geçen ve 50 yıl süren romantik ve kreatif ilişkiyi irdeliyor. Fosse, vizyon sahibi bir yönetmen ve eğlence dünyasının en önemli koreograflarından birisidir. Gwen ise Broadway'in gelmiş geçmiş en iyi dansçısıdır. Sadece Bob, Gwen'in büyüklüğünü gösterebileceği müzikaller yaratabilir ve sadece Gwen, Bob'un kafasındaki eşsiz vizyonu anlayabilir. Bu ikili birlikte Amerikan eğlence dünyasını değiştirecektir ancak bunun bedeli tehlikeli olacaktır.