The Favourite
18. yüzyılın başlarında İngiltere'de geçen filmde, Kraliçe Anne ve yakın arkadaşı Leydi Sarah arasındaki ilişki, aristokrat köklerine geri dönmeyi planlayan yeni bir uşak tarafından sekteye uğratılır.