Hitman
Satış rekorları kıran ödüllü video oyunu serisine dayanan Hitman, Ajan 47 olarak bilinen, genetik yapısı değiştirilmiş, seçkin bir suikastçıdır. Varlığı bir günah gibi görünse de, dünyayı kötülüklerden arındırmak için sessiz bir savaş yürütür. Zeki, karizmatik ve çekici; fakat kendisi hakkında çok az şey belli ediyor, adı yok ve yalnızca kafasının arkasındaki bir barkod dövmesinin son iki hanesiyle tanınıyor. Onun ayırt edici özellikleri; ölümcül bir zarafet, sarsılmaz bir hassasiyet ve yaptığı iş için duyduğu kararlı bir gurur. Ama 47'nin bile kesinlik dolu hayatında beklemeyeceği bir "rastgele denklem" hayatına girer: Beklenmedik vicdan kıpırtıları ve gizemli bir Rus kadınının onda uyandırdığı alışılmadık duygular.