The Black Hole
USS Cygnus, bir kara deliğin, uzay ve zamanın sona erdiği sonsuz, boş hiçliğin kenarında tehlikeli bir şekilde tünemiş durumdadır. Sınırı aşan her şey, tamamen bilinmeyen bir evrene girer. Dahi robotların ve çılgın insansıların olduğu bu hikayede, izleyiciler doğanın gerçek gizemine muhteşem bir iniş yapıyor: The Black Hole.