Marvel Studios' Avengers: Endgame
Avengers macerasının dördüncü bölümü birbiriyle bağlantılı 22 filmin doruk noktası ve destansı bir maceranın zirvesi. Dünyanın kahramanları, bu arkadaşlık, ekip çalışması ve imkansız bir engeli aşmak için farklılıkları bir yana bırakmayı anlatan hikayede, sonunda gerçekliğimizin ne kadar hassas olduğunu ve onu savunmak için yapılması gereken fedakarlıkları anlayacak.