Tron: İsyan
Grid’in bilgisayar dünyasında, BECK adlı genç bir program, yozlaşmış bir rejime karşı devrimin beklenmedik lideri olur. Görevi, şehrini kurtarmak ve arkadaşlarını kötü CLU ve yardımcısı GENERAL TESLER’ın hükmünden kurtarmaktır.