LEGO Star Wars: All Stars (Shorts)
Sevimli savaş droidi Roger, Klon Savaşları'ndaki ilk maceralarından şimdiki korkunç İlk Düzen'e karşı savaşına kadarki bütün hayat hikayesini anlatır.