Patinşaat
Sevimli, tamamen köpek yapımı bir inşaat şirketinin maceraları! Phinny ve yavru ekibi, sevgili kasabaları Evciller Köyü'ne yardım etmek için çamur, ter ve küçük bir köpek salyası döküyor.