Şerif Callie'nin Vahşi Batısı
Merhaba arkadaşlar! Şerif Callie'nin sihirli kemendi ve sadık atı Sparky ile herkese göz kulak olduğu İyi ve Dostane Köşebaşı'na atınızı sürün. Gelin ve Vahşi Batı'nın ne kadar eğlenceli olduğunu görün!