Kusursuz Piksel
Teknoloji dahisi Roscoe, arkadaşının grubu olan Zettabytes’ın adını duyurmasına yardımcı olmak için bir hologram yaratır. Grup, hologram sayesinde bir gecede sansasyon yaratınca; Roscoe, hologramının yanlış ellere geçmesini önleyebilecek mi?
Teknoloji dahisi Roscoe (Ricky Ullman), arkadaşı Samantha’nın grubu olan Zettabytes’ın adını duyurmasına yardımcı olmak için Loretta Modern adında bir hologram yaratır. Loretta sayesinde grup, bir gecede fenomen olur. Ama Loretta, süperstar olmaktansa, "gerçek" olmayı tercih edeceğini anlar. Roscoe’ya karşı farklı hisleri olduğunu fark eden Samantha, Roscoe’nun Loretta’ya gösterdiği ilgiyi kıskanır. Bir teknoloji şirketinin, daha fazla hologram yaratmaya ve tüm bireyselliklerini çalmaya karar vermesiyle, her şey doruk noktasına ulaşır. Roscoe ve Samantha, Loretta’yı yanlış ellere düşmekten kurtarabilecek midir?