İzci Kelly
Hilary Duff, bu keyifli komedide, moda dünyasının renklerinden, yeni üvey babasının askeri akademisine ve asker yeşiline geçiş yapmak zorunda kalan sanatçı ruhlu genç, Kelly Collins'i canlandırıyor. Temel eğitimi bile berbat etmeyi becerebilecek kadar sakar ve şuursuz bir acemi olarak Kelly, uyum sağlamak için inanılmaz bir mücadele veriyor. Ama, Kelly’nin hevesini kırmaya yeminli, tam bir kitap “komutan”ı ve kaya gibi sert bir öğrenci olan Yüzbaşı Stone (Christy Carlson Romano) ile karşı karşıya gelince, aralarında büyük bir savaş başlıyor. Bir zamanlar kaygısız olan Kelly'nin, Stone'un saygısını kazanmak için sonsuz kural ve yönetmeliklerin içinde nasıl tutunmaya çalıştığını ve bütün bunlara rağmen okulda kendine özgü bir iz bırakmayı nasıl başardığını izleyin.