Disney'in Masalsı Düğünleri
İzleyiciler, Walt Disney World, Disneyland ve Disney Cruise Lines da dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki Disney Destinations'da gerçekleşen masalsı düğünlere ve benzersiz nişanlara sahne arkasından bakıyor. Moda ve ürünlerden birinci sınıf eğlence ve dekora kadar, izleyiciler Disney'in Masalsı Düğünleri markasının 25 yıldır yarattığı modern masallara bir göz atıyor.