WANDANCE
Kekeme bir lise öğrencisi olan Kabo duygularını ifade etmekte zorlanır. Özgürce dans eden sınıf arkadaşı Wanda’ya ilgi duyar ve kendini ifade edebilmek için yabancısı olduğu dans dünyasına adım atar.
Kekeme bir lise öğrencisi olan Kabo duygularını ifade etmekte zorlanır. Özgürce dans eden sınıf arkadaşı Wanda’ya ilgi duyar. Müziğin duyguları, anıları ve kişisel mücadeleleri açığa çıkarabileceğini fark eden Kabo, sözcüklerden bağımsız bir ifade biçimi arar ve yabancısı olduğu dans dünyasına adım atar.
Kabo bir dans kapışmasında Iori’nin house dansını ilk kez görünce şaşkına döner.
Wanda liseye girmeden önce markette çalışmış ve tek başına dans provaları yapmıştır.
Kori, Kabo ve Wanda’yı parktaki B-BOY provasına davet eder. Kabe de orada çalışmaktadır.