Dragons of Wonderhatch
Upananta’nın en önemli ejderha binicisi kritik bir savaş sırasında ortadan kaybolur. O olmadan dünyanın kurtarılması imkânsızdır. Acemi ejderha binicisi Thaim onu bulmak için başka bir dünyaya gider. Bu dünyada ejderhalar ve maceralar sadece liseli Nagi’nin düşlerinde vardır.