The Testaments
Damızlık Kızın Öyküsü'nün sonrasını konu alan The Testaments, Gilead'da geçen dramatik bir büyüme hikayesi. Dizi, dindar ve sadık bir genç olan Agnes Mackenzie ile Gilead sınırlarının ötesinden gelen Daisy'yi merkezine alır.
Damızlık Kızın Öyküsü'nün sonrasını konu alan The Testaments, Gilead'da geçen dramatik bir büyüme hikayesi. Dizi, dindar ve sadık bir genç olan Agnes Mackenzie ile Gilead sınırlarının ötesinden gelen Daisy'yi merkezine alır. İkili, Lydia Teyze'nin geleceğin eşlerini yetiştirdiği seçkin bir okula katılır. İtaatin acımasızca ve ilahi gerekçelerle aşılandığı bu okulda kurdukları bağ, onların geçmişini, bugününü ve geleceğini altüst edecek bir güce dönüşür.