Furious
Yürütücü Yapımcı Liz Meriwether imzalı Furious, FBI ajanı Alice Black'in (Emmy Rossum) gizemli ve soğukkanlı bir kadın seri katilin (Lola Petticrew) peşine düşmesini konu alıyor. Adaleti kendi yöntemleriyle arayan bu iki kadının hayatları iç içe geçtikçe doğru ile yanlış arasındaki çizgi bulanıklaşır.