Dondurma Şarkısı
DJ'lik yaptığı müzik dolu günlerini özleyen dondurmacı, nam-ı diğer Showtime, Geron'un hikayesini anlatan karma bir belgesel. Gördüğü bir rüyayla kafası karışan Geron, bir yandan müziğe yatkın oğlu Anthony ile bağ kurmanın yollarını ararken; diğer yandan dondurma severlerin, hatta tüm dünyanın hayran kalacağı bir müziğin peşine düşer.