Choir
"Choir" hayatlarının performansına hazırlanan Detroit Youth Choir'ı takip eden altı bölümlük bir belgesel dizisi. Korodakilerin gözünden Detroit'te büyümenin, aile, okul ve atletizm arasında denge kurmanın zorluklarını izlerken, bir yandan da yeteneklerini bir üst seviyeye taşıma ve dünyanın en büyük sahnelerinden birinde performans sergileme hayallerinin peşinden koşmanın inişli çıkışlı yaşamına tanık oluyoruz.
"Choir" hayatlarının performansına hazırlanan Detroit Youth Choir'ı takip eden altı bölümlük bir belgesel dizisi. Korodakilerin gözünden Detroit'te büyümenin, aile, okul ve atletizm arasında denge kurmanın zorluklarını izlerken, bir yandan da yeteneklerini bir üst seviyeye taşıma ve dünyanın en büyük sahnelerinden birinde performans sergileme hayallerinin peşinden koşmanın inişli çıkışlı yaşamına tanık oluyoruz. 2019 yılında America's Got Talent'a katılmalarının ardından, koro ve koro şefi Anthony White için çok önemli bir dönem başladı. White birkaç kilit üyeyi değiştirmek, koroyu Detroit'te güncel tutmak ve onları tekrar ulusal spot ışıklarına çıkaracak bir sonraki büyük fırsatı bulmak gibi zorluklarla karşı karşıya.
"America's Got Talent" yarışmasındaki başarıdan sonra DYC büyüyerek potansiyeline ulaşabilecek mi?
En iyi vokalistler büyük bir konsere hazırlanırken Azaria bir basketbol maçına yetişmeye çalışıyor.
DYC New York'ta! Carnegie Hall'a günler kala, çocukları büyük şehirde harika sürprizler bekliyor.
Aylar süren provaların, hazırlıkların ve gerginliğin ardından DYC Carnegie Hall'da sahneye çıkıyor.