Guardians of the Galaxy Vol. 3
Marvel Studios’un “Galaksinin Koruyucuları 3”ünde sevilen dışlanmışlar çetesi Hiçbir Yer’deki hayata alışmaktadır. Ancak Roket’in geçmişinin yankıları hayatlarını altüst eder. Peter Quill, Roket’in hayatını kurtarmak için ekibini etrafına toplamalıdır. Bu tehlikeli görevde başarılı olamazlarsa bizim bildiğimiz haliyle Koruyucular’ın sonu gelebilir.
Marvel Studios’un “Galaksinin Koruyucuları 3” filminde, sevilen dışlanmışlar çetesi bugünlerde biraz farklı görünüyor. Koruyucular, Hiçbir Yer’i Koleksiyoncu’dan aldıktan sonra onları Thanos’un yarattığı şiddetli zararı gidermeye çalışırken görüyoruz. Hiçbir Yer’i yalnızca kendileri için değil, haşin evren tarafından yurtsuz bırakılan bütün mülteciler için güvenli bir sığınak haline getirmek istemektedirler. Ama çok geçmeden Roket’in çalkantılı geçmişinin yankıları hayatlarını altüst eder. Gamora’nın kaybını atlatamayan Peter Quill, Roket’in hayatını kurtarma amaçlı tehlikeli görev için ekibini etrafına toplamalıdır ve bu öyle bir görevdir ki, başarılı olamazlarsa bizim bildiğimiz haliyle Koruyucular’ın sonunu getirebilir.