The Fly
Önemli bir keşfin eşiğinde olan bir bilim insanı, deneyi ters gittiğinde kendini bir sineğe dönüşürken bulur.
1958 kült klasiğinin yeni uyarlamasında, genç bir bilim adamı, korkunç bir şekilde yanlış giden bir deneyde kendini bir sineğe dönüştürür.