The Strain
The Strain, CDC Kanarya Ekibi'nin New York'ta belirgin vampirizm özellikleri olan bir salgını araştıran hikâyesidir. Salgın yayıldıkça ekip insanlık için savaşır.
The Strain, New York'taki CDC Kanarya Ekibi'nin başkanı Dr Ephraim Goodweather'ın hikâyesini anlatan sansasyonel bir gerilim. O ve ekibi, eski ve kötü bir vampirizm türünün ayırt edici özelliklerine sahip bir viral salgını araştırmak için çağrılır. Salgın yayıldıkça Eph ve ekibi insanlığın kaderi için savaşır.
S4:B6 Fet ve Quinlan nükleer bombayı New York'a nasıl geri götüreceklerini bulmak zorundadır.
S4:B10 Dizinin finalinde Quinlan umutsuz bir plan yapar ancak bunun maliyeti çok büyüktür.