Prom Pact
Balo zamanıdır ve lise son sınıf öğrencisi Mandy ile en yakın arkadaşı ve dışlanmış Ben'in etrafı, abartılı "balo teklifleri" ile doludur. Mandy sadece hayalindeki okul olan Harvard'a girmeye odaklanmıştır, ancak basketbol yıldızı Graham'a özel ders vermeye başlayınca, hayalindeki okulun inandığı her şeye değip değmeyeceğini yeniden değerlendirmek zorunda kalır.
Lise son sınıf öğrencisi Mandy Yang ile en yakın arkadaşı ve dışlanmış Ben'in etrafı 80'ler temalı "balo teklifleri" ile doludur. Ancak Mandy gözlerini farklı bir hedefe odaklamıştır: hayatı boyunca hayalini kurduğu Harvard'a gitmek. Kabulünün ertelendiğini öğrendiğinde, bekleme listesinden çıkmak için elinden geleni yapmaya kararlıdır, bu hiç sevmediği bir kişi olan, babası güçlü bir senatör ve Harvard mezunu popüler basketbol yıldızı Graham Lansing'den yardım istemek anlamına gelse bile. Mandy, Graham'ın özel öğretmeni olduğunda, onda düşündüğünden daha fazlası olduğunu ve belki de hayatta Harvard'dan daha fazlası olduğunu fark etmeye başlar.