Dino & Yumurta Avı
Zamanda yolculuk yaparak dinozorların zamanına gidiyoruz. İki kahraman dedektifimiz kayıp dinozor yumurtalarını bulmaya çalışıyor. Her bölümde kahramanlarımızın görevi, yumurtaları bulup güvenli bir şekilde anaokuluna geri götürmek için yumurtaların izini sürmek.