Küçük Lola Çiftlikte
Küçük Lola, çiftliği keşfederek, hayvanlarla tanışarak ve onlar hakkında bilgiler öğrenerek eğlenirken ona katılın. Neşeli hayvanlar, Lola'nın hayvan seslerini, farklı yiyecekleri, çiftlik araçlarını, yaşam alanlarını ve daha fazlasını keşfetmesine yardım etmekten her zaman mutluluk duyar.
Lola, hangi hayvanın kuyruğu ve yelesi olduğunu ve çok daha fazlasını keşfederken ona katılın!