Summer of Soul
Ahmir "Questlove" Thompson, beğenilen bu ilk filminde etkileyici ve dönüştürücü bir belgesel sunuyor. Bir yanıyla müzik filmi, bir yanıyla ise Siyahilerin tarihi, kültürü ve modasına övgüler yağdıran efsanevi bir olay etrafında oluşturulmuş bir tarihi belge.