Belgeseller, Biyografi
New York doğumlu genç Afro-Latin Rebeca "Beba" Huntt'ın tarihsel, toplumsal ve nesiller arası travmayı incelediği ham, şiirsel bir otoportre.
Film yapımcısı Rebeca “Beba” Huntt, ilk uzun metrajlı yapımı olan bu dikkat çekici gençlik belgeseli/sinematik anı kitabı Beba'da kendi kimliğini keşfetmeye girişiyor. Dominikli bir babanın ve Venezüellalı bir annenin kızı olarak New York City'deki çocukluğunu ve ergenliğini yansıtan Huntt, miras aldığı tarihsel, toplumsal ve nesiller arası travmayı araştırıyor. Bu eski yaraların onu nasıl şekillendirdiğini düşünürken aynı zamanda hepimizi insan olarak birbirine bağlayan evrensel gerçekleri de göz önünde bulunduruyor.