Leave No Trace
"İz Bırakma", 82.000 erkeğin cinsel istismar iddialarıyla öne çıkmasıyla yüzyıllık bir örtbas olayını araştırır ve Amerika İzcileri organizasyonunun genç izcilerini korumadaki başarısızlığını ortaya koyar.
"İz Bırakma", Amerika İzcileri (BSA) organizasyonunun üyeleri olan pedofilleri gizlemek için yüzyıldır sürdürdüğü örtbas çabalarını ve gizli "sapkınlık dosyalarının" sonunda örgütün iflasına nasıl yol açtığını araştırır. Film, 70 yıllık istismarı ele alır ve hayatta kalanların bugün bile hayatlarıyla ve adalet için yürüttükleri mücadeleyle nasıl başa çıkmaya çalıştıklarını birinci ağızdan anlatır. Eski BSA liderleriyle yapılan röportajlar ve kayda alınan ifadeler, Amerika'nın en büyük gençlik organizasyonunun kendilerine emanet edilen çocukları korumakta nasıl başarısız olduğunu ve ardında insan hayatlarından oluşan bir enkaz bıraktığını gözler önüne serer. BSA 2020 yılının Şubat ayında iflas başvurusunda bulunur. O tarihten bu yana 82.000'den fazla erkek istismar iddialarıyla öne çıkar. BSA için önerilen yeniden düzenleme planı, ABD Katolik Kilisesi'ni bile gölgede bırakarak tarihteki en büyük cinsel istismar anlaşmasını içerir.