Jingle All The Way
İşadamı Howard Langston, sezonun en etkileyici aksiyon figürü Turbo Man'i isteyen oğlu Jamie de dahil olmak üzere, hayır diyemediği müşterilerinden aldığı emirler yüzünden zorlanır! Ancak Howard BÜYÜK bir sorunla karşılaşır. Noel arifesidir ve Şükran Günü'nden beri Turbo Man bulunmaz! Howard'ın Turbo Man'i bulma yolculuğu, hayal bile edemeyeceği kadar çılgın bir maceraya dönüşür.