Scott Calvin ailesini Noel'i kutlamak için evine davet eder ancak Jack Frost Noel'i dondurunca tatil, kaotik bir şekle bürünür. Scott işine dönemediği sürece dünyanın her yerinde Noel dönemi buz gibi “Frostmas” olacak!