LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy
Sıradan bir nerf çobanı olan Sig Greebling'in, gizli bir Jedi tapınağındaki güçlü bir objeyi bulmasıyla tüm Star Wars Galaksisi karışır. Sig kendisini, galaksinin yeni, muhteşem düzeyde çılgın ve çarpık bir versiyonunda geçen bir maceranın içinde bulur. Burada iyiler kötü, kötüler iyidir ve herkesin kaderi, Sig'in bir kahraman olup tüm parçaları bir araya getirmesine bağlıdır.