Royal Rules of Ohio
Columbus, Ohio'da yirmili yaşlarına giren Ganalı üç kız kardeşi konu alan bir belgesel dizisi. Agyekum kardeşler, Gana'nın en zengin ve güçlü iki krallığının soyundan gelen kraliyet kızları olarak lüks bir hayat yaşamaktadır. Ancak bu ayrıcalık büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirir.
Ganalı üç kız kardeşin Columbus, Ohio'da yirmili yaşlarında yaşadıkları olayları anlatan bir belgesel dizi. Agyekum kardeşler, Gana'nın en zengin ve güçlü iki krallığının soyundan gelen kraliyet kızları olarak lüks bir hayat yaşamaktadır. Ancak bu ayrıcalık büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirir. İzleyiciler kapalı kapılar ardında, kız kardeşlerin ailelerinin asil itibarını zedeleyebilecek çifte yaşamlarına bir bakış atmaktadır.