Searching for Soul Food
Bu yemek ve seyahat serisinde, ünlü Şef Alisa Reynolds izleyicileri dünyanın dört bir yanına götürerek, insanların kim oldukları ve ne yedikleri arasındaki derin bağların kaynağını arar. Yol boyunca Şef, elden ele ve mutfaktan mutfağa zaman içinde aktarılan hikâyeleri, gelenekleri ve tarifleri ortaya çıkarmak için yerel yiyeceklerin kaynağına doğru inmektedir.
Bu yemek ve seyahat serisinde, ünlü Şef Alisa Reynolds izleyicileri dünyanın dört bir yanına götürerek, insanların kim oldukları ve ne yedikleri arasındaki derin bağların kaynağını arar. Yol boyunca Şef, elden ele ve mutfaktan mutfağa zaman içinde aktarılan hikâyeleri, gelenekleri ve tarifleri ortaya çıkarmak ve kendi lezzetinden bir tutam getirmek için yerel yiyeceklerin kaynağına doğru inmektedir.
Şef Alisa Reynolds, soul food'un kökenlerini ve mirasını ortaya çıkarmak için Mississippi'ye gider.
Şef Alisa, Amerikan yerlileri ile tanışmak ve onlarla yemek yemek için Oklahoma'ya gider.
Şef, Jamaika'nın en ikonik yiyeceklerinden birinin ardındaki direniş hikâyesini ortaya çıkarır.
Şef Alisa, ruhunun özünü bulmak için Los Angeles yemek kültürünün köklerine döner.