Öfke ile dolu bir maymun ve çirkin bir hayalet, Tokyo yeraltı dünyasını alt etmek için birlik olur.
Amerikalı bir suikastçının hayaletinin yardım ettiği Japon bir kar maymunu, Tokyo yeraltı dünyasında intikam arayışına çıkar ve meşhur "katillerin katili" olur.