Hey Beautiful: Anatomy of a Romance Scam
Dünyanın dört bir yanından kadınlar, aynı yakışıklı adama âşık olur. Ama internetten tanıştıkları bu adam sandıkları kişi değildir ve bu aşk onlara her şeylerini kaybettirebilir.