The X-Files
FBI ajanları, açıklanamayanı açıklamak olan görevlerine ilişkin bu bilim kurgu hikayesinde, açığa çıkmayı bekleyen gerçeği araştırır. Garip vakalar arasında UFO gözlemleri, uzaylılarla karşılaşmalar ve kaçırılmalar gibi hemen hemen her türden bir paranormal olay var.