Harrow
Adli tıp patoloji uzmanı Daniel Harrow'un geçmişine ait bir sır, kariyerini ve ailesini tehdit altına alınca suçu asla ortaya çıkmayacağı şekilde gömmek için zekasını ve adli dehasını sonuna kadar kullanması gerekir.