Belgesel Serisi
Görgü tanıklarının ifadeleri, uzman röportajları ve yepyeni araştırmalarla paranormal dünyayla şok edici karşılaşmalar içeren sekiz gerçek suç vakası. Her vakada, acı verici bir cevap arayışının ortasında, sürüden bir söylenti ortaya çıkar: insanlık dışı bir şey ortalıktadır.