Springsteen: Deliver Me from Nowhere
“Springsteen: Deliver Me from Nowhere”, Bruce Springsteen'in dünya çapında bir yıldız olmaya adım atmak üzere olan genç bir müzisyen olarak, hayatının başarının getirdiği baskılarla geçmişinin hayaletleri arasında denge kurmaya çalıştığı önemli bir dönemini anlatıyor. Filmin yönetmenliğini Scott Cooper üstlenirken Bruce Springsteen rolünde Jeremy Allen White, menajeri rolünde ise Jeremy Strong yer alıyor.
20th Century Studios'un sunduğu “Springsteen: Deliver Me from Nowhere”, Bruce Springsteen'in 1982 tarihli “Nebraska” albümünün yapım sürecini anlatıyor. Springsteen, bu albümü kaydettiği dönemde dünya çapında bir yıldız olmaya adım atmak üzere olan genç bir müzisyendi ve başarının getirdiği baskılarla geçmişinin hayaletleri arasında bir denge kurmaya çalışıyordu. Springsteen'in New Jersey'deki yatak odasında dört kanallı bir kayıt cihazıyla kaydedilen albüm, sanatçının hayatında önemli bir dönüm noktası oldu ve en kalıcı eserlerinden biri olarak kabul ediliyor. Albüm, inanacak bir neden arayan kayıp ruhlarla dolu, ham ve etkileyici bir akustik kayıt oldu. Başrolde Jeremy Allen White'ın Boss rolüyle yer aldığı filmi yönetmen Scott Cooper, Warren Zanes'in “Deliver Me from Nowhere” kitabından uyarladığı bir senaryo ile çekti. Filmde ayrıca Jeremy Strong, Paul Walter Hauser, Odessa Young, Stephen Graham, Gaby Hoffman ve David Krumholtz rol alıyor. Filmin yapımcıları Cooper, Ellen Goldsmith-Vein, Eric Robinson ve Scott Stuber. Tracey Landon ve Zanes ise yürütücü yapımcı olarak görev alıyor.