Mr. Magoo, kötü şöhretli ve acımasız uluslararası bir mücevher hırsızlığı çetesinin hedefi haline gelir ve bundan sonra, komik ve kaotik olaylar birbirini izler. Değerli bir mücevher çalınır ve şaşkın Bay Şeşibeş, onu geri almak için işe koyulur.
Sinemanın tatlı-aptal ve komik rollerinin aranan adamı Leslie Nielsen, bu tuhaf ve çılgın komedi filminde Mr. Magoo'ya hayat veriyor. Kahkahalar ve tehlikelerle dolu, son derece komik bir macera. Mr. Magoo, kötü şöhretli ve acımasız uluslararası bir mücevher hırsızlığı çetesinin hedefi haline gelir ve bundan sonra, komik ve kaotik olaylar birbirini izler. Değerli bir mücevher çalınır ve şaşkın Mr. Magoo, bol kahkahalı ve adrenalin dolu bir şekilde, mücevheri geri almak için işe koyulur.