The Great Muppet Caper
Londra'daki bir dizi soygunun suçu Miss Piggy’nin üstüne atılır. Araştırmacı muhabirler Kermit, Fozzie, Gonzo ve diğer sevdiğimiz Muppetlar suçluyu yakalamak için yola koyulur.
Baskıyı durdurun! Yüzyılın suçu işlendi ve araştırmacı muhabirler Kermit, Fozzie ve Gonzo, efsanevi Jim Henson'ın yönettiği bu müzik ve yıldızlarla dolu büyük gösteride davayı çözmek için yola çıkar. Kahramanlarımız, paha biçilmez elmas kolyesi çalınan yüksek moda tasarımcısı Lady Holiday (Diana Rigg) ile röportaj yapmak için Londra'ya gelir. Ama Kermit, güzel resepsiyonist ve müstakbel model Miss Piggy'yi yanlışlıkla aristokrat işvereni sanır ve ona ilk görüşte aşık olur. Ne yazık ki, Lady Holiday'in entrikacı kardeşi (Charles Grodin) de seksi domuzla flört etmektedir. Çünkü onu bir mücevher soygunu için suçlamak ister! Piggy'nin adını temize çıkarıp gerçek suçluları yakalamak da Kermit ve Muppet arkadaşlarına kalır. Müzik, dikkat çekici danslar ve komik konuk oyuncularla (John Cleese, Peter Falk, Jack Warden, Robert Morley ve Peter Ustinov) dolu MUPPETLARDAN BÜYÜK ŞAMATA şimdiye kadar anlatılmış en çılgın hikâye olacak!