Dying For Sex
Molly Kochan 4. evre meme kanseri teşhisini duyduktan sonra kocasını terk eder ve hayatında ilk defa cinsel arzularını tüm karmaşıklığını keşfe çıkar. Bu macerada en yakın arkadaşı Nikki Boyer sonuna kadar yanında olur.
FX'in Dying For Sex dizisi, Molly Kochan'ın en yakın arkadaşı Nikki Boyer ile birlikte oluşturduğu Wondery podcast'inde paylaşılan hikayesinden ilham alıyor. Molly IV. Aşama metastatik meme kanseri teşhisini aldıktan sonra kocası Steve'den ayrılmaya karar verir ve hayatında ilk kez cinsel arzularının tüm genişliğini ve karmaşıklığını keşfetmeye başlar. Bu maceraya çıkma cesaretini ve desteğini, sonuna kadar yanında olan en yakın arkadaşı Nikki'den alır.
Molly, kendisine konulan acı verici teşhisin ardından, sırtını en yakın arkadaşı Nikki'ye dayar.
Molly ve Nikki bir seks partisine katılır, Molly'nin arzuları onu beklenmedik yerlere sürükler.