CODE GEASS Rozé of the Recapture
Kowa Dönemi’nin yedinci yılında eski Hokkaido Bloku’nda İsimsiz Paralı Askerler olarak bilinen iki kardeş yaşamaktadır. İmparator Callis al Britanya uşağı Norland ve Einberg Şövalyeleri’nin yardımıyla dünyayı bir kez daha kaosa sürüklemeye çalışmaktadır. Rozé ve Ash kuzeyden harekete geçerler.
Kowa Dönemi’nin yedinci yılında Neo-Britanya İmparatorluğu işgalindeki eski Hokkaido Bloku’nda İsimsiz Paralı Askerler olarak bilinen iki erkek kardeş yaşamaktadır. Müthiş bir sportif yeteneğe sahip büyük kardeş Ash’in ileri seviye Knightmare Frame becerileri vardır. Akıllı küçük kardeş Rozé ise istihbarat toplamak ve strateji geliştirmekten sorumludur. Situmpe Duvarı denen aşılamaz bir enerji duvarı yüzünden, Black Knights’ın kurtuluş planına engel olmuş 100’üncü imparator Callis al Britanya dört yıldır uşağı Norland ve Einberg Şövalyeleri’nin yardımıyla dünyayı bir kez daha kaosa sürüklemeye çalışmaktadır. Rozé, Ash ve Yedi Parlak Yıldız direniş grubu gelen istek üzerine Prenses Sakuya’yı tekrar yakalamak üzere İmparator’la yüzleşirler.
Kuroto'nun komutasındaki Yıldızlar, Rozé ve Ash, Demokles'i durdurmak için bir karar alırlar.
Rozé, Ash'in babasının düşmanı olduğuna inanmıştır ve Ash'in büyüdüğü Lavanta Evi'ni ziyaret eder.
Christoph'un Geass'ın sırlarına dair sorgulamaları sonucunda direniş üssü baskına uğrar.
Yedi Parlak Yıldız yıkılmıştır ve Rozé çaresizdir. Barış teklifine dair istihbarat alırlar.
Teşhis edilemeyen makineler korku ve kafa karışıklığına yol açar. Kötü güçler Sakura'ya yaklaşır.