Drama, Spor
ESPN 30 for 30 yayını The Sterling Affairs'ten uyarlanan bu mini dizi, kötü şöhretli bir NBA sahibinin tüm dünyada duyulan bir kasete yansıyan ırkçı sözlerinin perde arkasını konu alır.