Mike
MIKE, Mike Tyson'ın dinamik ve tartışmalı hikâyesini ele alır. 8 bölümlük sınırlı dizi, Tyson'ın boks kariyeri ve kişisel hayatındaki çalkantılı iniş çıkışları - tüm dünya tarafından sevilen bir sporcu olmaktan parya olmaya ve tekrar geri dönmeye kadar - araştırır. Merceği Mike Tyson'a odaklayan dizi, Amerika'da sınıf, Amerika'da ırk, şöhret ve medyanın gücü, kadın düşmanlığı, servet uçurumu, Amerikan Rüyası vaadi ve nihayetinde Mike'ın hikayesini şekillendirmede kendi rolümüzü inceler.