Üç Kör Fare Avcısı
Üç Kör Fare Avcısı birlikte çalışarak, Katt’in onlar için kurduğu tuzaklardan kurtulmanın farklı yollarını bulmalıdır.
Hayatta kalmaya çalışırken, Üç Kör Fare Avcısı sürekli olarak Kaptan Katt’ı zekalarıyla alt eder. O onların peşindeyken, fareler sayılarını artırmaya yarayan bir şişeleri kullanarak Kaptan Katt’ın kafasını karıştırırlar ve onun kendi tuzaklarına düşürürler.