Eski Değirmen
Fırtına yaklaşırken kuşlar, fareler ve diğer canlılar eski bir değirmende güvende ve kuru kalmaya çalışır.
Kuşlar, ürkek fareler, baykuşlar ve diğer hayvanlar da dahil olmak üzere korkmuş sakinlerin bir fırtına yaklaşırken eski bir değirmende gece güvende ve kuru kalmaya çalışması, bu Oscar ödüllü kısa filmde dramatik bir şekilde tasvir ediliyor. Fırtına kötüleştikçe, değirmen çarkı dönmeye başlar ve tüm değirmen, sonunda fırtına dinene kadar parçalanma tehkikesiyle karşı karşıya kalır.