Jaws: Efsanenin 50. Yılı
Steven Spielberg, "Jaws" filminin yapım öyküsünü anlatıyor. Romanından beyaz perdeye, "Jaws" 50 yıldır etkisini sürdürüyor.
Dünyayı kasıp kavuran gişe rekortmeni filmin 50. yıl dönümünde, Steven Spielberg Jaws'ın perde arkasını, özel bir bakış açısıyla paylaşıyor. Peter Benchley’nin destansı romanından Spielberg’in filmine, Jaws popüler kültürü, sinemayı ve köpek balığı korumacılığını etkilemeye devam ediyor. Hollywood’un en etkili yönetmenleri ve köpek balığı bilimcilerinden röportajlarla, Jaws efsanesi sonsuza dek yaşıyor.